Friday, December 31, 2010

Meluatt dengan sape tu ??

Adoyaii post aq kalini panas sikit...tulah manusia zaman sekarang bila seseorang tu dah glamour ..mula lah nak mencaras sana sini..ishhhh x patut...aq bukannya apew hujan xde ribut xde tiba tiba ade pulak orang x suka dengan awek si Khairul Fahmi tu..alaaa Kak Elia...sabar jelah kak dunia industri memang mcm tu..akak kena tempuh dengan positif...
terkejut beruk aq...arini bukak nuffnang..aq tgk keyword..last last nie yang aq jumpa..ishhh orang zaman sekarang..pantang tengok orang Glamour sikit....agak agak nya kalaulah aq glamour mcm nie..mesti ade orang caras awek aq kan...hehehehehhe..
Assalamualaikum

8 comments:

Lis Amir said...

td bkak fb, siap ade buat status kutuk dye. mcm2 prgai skrg ni. ishh

btw, happy new year :)

Ezad Izzuddin said...

@lis amir : tulah org zaman skunk..ishh xtau nk kate ape lagi...

happy new year too

Tuan-Belog said...

ramai blogger dpt keyword cmni arini...Ben Ashaari dpt yg awek die punya...haha...

Ezad Izzuddin said...

@tuan-blog : si ben ashaari tu awek die lagi cun...

Fadzli Amir said...

Itulah lumrah alam, kalau tidak org dulu tak de la cakap " jaga tepi kain orang"...tak gitu..

Ezad Izzuddin said...

@fadzli amir : betul2...

@wad said...

haha, perghh~ byk tu keyword meningkat~

Ezad Izzuddin said...

@wad: hahaha..memang bnyak pon..