Thursday, December 30, 2010

Perang Twiter

Hello Reader's dh breakfast lom..kalau lom pegilah breakfast dulu karang x pasal pasal perut masuk angin..hahhahaha...Entri hari ini..bertajuk "Perang Twitter"...ada apa dengan twitter ??? hahahah sajew nk bagi korang suspen...
Kisah nya begini...aq sebenarnya dh lame mempunyai account "Twitter" nie tapi x penah bukak sejak daftar bape bulan yang lalu...so semalam tergerak hati nak bukak laman twitter nie..Perghhh x sangka beb ramai penyokong indonesia hentam abis abisan tentang kemenangan Pasukan Malaysia dekat twitter nie..Ala-Ala perang siber gitu..Actually aq pon join in the club sekali..Tetapi bukan nak hentam Pasukan Malaysia...Aq nk hentam itu Penyokong Indonesia..Bak kata peribahasa melayu " Alang Alang seluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan" hahahah...So Tweet punyer Tweet x sedar aq dh bertweet selama 1 jam...wahhhh...hahah..So korang mesti nak tahukan ape yang aq jumpa kat Top Tweet semalam...Jeng Jeng Jeng ...
Aq jumpa benda nie ..Nak tahu apew ?? Jap ehhh..Tadaaaaaaaaaa...Rio Ferdinand ucap taniah pd skuad Malaysia...huhuhuhu bangga beb jadi Anak Malaysia..x sangka perlawanan semalam di tonton sehingga ke siaran luar negara...heehe..kalau korang x caye klik gambar untuk tumbesaran yerr...
Assalamualaikum

6 comments:

wida said...

Hii ezad.tq singgah blog akak..nice blog.
nak tau..kita sekampung lah.kg arwah mak akak kat semenyih..betul2 kat blkg masjid semenyih..hehe

Ezad Izzuddin said...

thankzz..

owhh yeahh tahu...dekat dengan sekolah rendah kan..

wida said...

yee..betul lah tu.tp skrg rumah tu org lain yg sewa.emm byk kenangan betul.tp skrg kalau turun semenyih lepak kat rumah abg akak..tmn jaya 2.
seronok bila jumpa org kg..hehe

Ezad Izzuddin said...

hehhe..rumah saya kat bandar sunway semenyih jew...

now akak duk mane ekarang??

wida said...

maju dah semenyih skrg yer..hehe.skrg duduk di kuala trgnu..ikot suami

Ezad Izzuddin said...

maju jugaklah...heheh

kuala terengganu..jauh tu...