Thursday, December 16, 2010

Please Don's say that :(

Blogger A : Eton kau nk tahu x ..skunk nie dh x ramai blogger lelaki yang menceburi dunia blog ..

Blogger B : yelah cik senah ..aq pon rase macam tu ..

Blogger A : Kesian dieowang kan ton ....

Blogger B : Tulah pasal ...kesian kesian kesian ....

Selang Beberapa minit kemudian

Aq mencelah :

Blogger C : dh abis mengumpat ...

Blogger A : ehh dari mane kau datang ?

Blogger B : mane ade kiteowang mengumpat ...

Blogger C : x kisah lah dari mane aq dtg ..yg penting aq x setuju ape yang korang pertikaikan ..

Blogger A/B : dh memang kenyataan nk wat mcmne ...

Blogger C : siapa kate lelaki x ramai menceburi bidang blog ..tuhh tengok tu Si Ben Ashaari , Aizul   Marcello , Qamarguys ..tuh semua bukan lelaki kew ...itulah blog blog yang patut kita sanjungi ..even aq pon masih bergelar pemblogger baru ..tapi aq hormat dieowang tau .

Blogger B : Marah nmpak ..

Blogger A : yelah mcm marah jew..

Blogger C : memang aq marah dan x puas ati nie...

Selang beberapa minit kemudian tiada seorang pon yang membalas komen Blogger C...

kesimpulannya : jangan lah kita berburuk sangka terhadap sesama manusia...even manusia x se perfect mane tetapi manusia mudah menjadi fact ..hahahhaha
Renung renung kan dan selamat beramah...

4 comments:

Nur Mudrikah said...

saya rasa blogger lelaki lagi kreatif sebab dorang tak tulis mggunakan emosi macam prempuan..yeke?

Ezad Izzuddin said...

yup betull 100%
sokong ...

yoreyore said...

salam..thnks follow me..nice blog

Ezad Izzuddin said...

yoreyore : welcome..thankzz