Monday, December 6, 2010

Terkezuttt :0

Hey Reader's entry saya kali ini mengenai Formspring...Bape orang kat sini masih menggunakan Formspring sila angkat tangan ..heheheh...oke oke cite die mcm nie setelah berbulan bulan aq tidak membuka formspring hari nie dalam sejarah tetiba jew nk bukak formspring .then sekali buka jew


a'aha ambik ko bnyak soalan soalan yang tak dijawab ..hampir 30 soalan lah jenuh aq nk menjawabnya..hahahhahah...xpe xpe itu sume perkembangan jugak kan...so pada sesiapa yang ade formspring tu rajin rajin lah update...

*masih ade kew orang guna laman sosial Myspace*

4 comments:

Izzan Salwana said...

Myspaceee? dah berabad aku x bukaa.. hahahaha

hamihemo said...

blog anda sudah dfollow..terima kasih.heheh sudi2 la jenguk blog sya nanti

Ezad Izzuddin said...

hahah samelah ngan aq dh berabad x bukak...

Ezad Izzuddin said...

hamihemo thankzz