Sunday, March 6, 2011

Exam Mode :(

7 MARCH 2011

"Ya allah kau permudahkanlah hambamu ini menjawab peperiksaan 
kau lindunglah hambamu ini daripada godaan godaan iblis sewaktu menjawab peperiksaan
aku mohon padamu ya allah 
 Berikanlah aku kejayaan agar aku dapat membahagiakan kedua ibu bapaku 
Amin Amin Amin ya rabal'alamin ."

Assalamualaikum ,
First sorry sebab dah lame tak update kat blog nie..hahaha dah bersemak dah blog nie...jap jap aku tebas balik ...heheheheh..
 
Seriously memang gementar aku nak jawab Exam esok ..Entahlah gementar die macam nak ambik keputusan PMR 2010..heheheheh now buat masa sekarang nie aku sempatlah baca buku buku apa yang patut macam Prinsip Perakaunaan dan Ekonomi Asas dua subjek tu aku takut aku dapat "G" wahhhh rase nak nak ambik perdagangan jew....cewahhh...

Actually nie Exam bulanan jew ...tapi takut wooooo rase macam nak bunuh diri pon ade...Rata-rata cikgu semua kata exam bulanan nie kalau failed maknanya ujian ujian yang akan datang akan berlaku perkara yang sama jugak...haishhhh lemah semangat aku ...

Hope aku boleh buat apa yang aku mampu , dan juga korang semua jangan lupa doakan kan kejayaan aku..Terima kasih reader's semua kerana banyak memberi sokongan dan dorongan kepada aku ..Terima Kasih banyak-banyak..

2 comments:

wida said...

good luck..
prinsip akaun tu kacang je lah..hehe

Ezad Izzuddin said...

hahah...kak wida boleh lah ckp senang...sekarang format dah lain lah kak...so susah sikit...

btw thankz