Saturday, March 19, 2011

Hikayat Merong Mahawangsa


HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA 

Awesome gile cite nie , tak sia sia duit aku melayang RM 15.00 ringgit untuk tengok cite nie , Seriusly i told you guy's first time tengok trailers die macam tak best then tadi my dad ajak tengok kat Jusco Cheras Selatan  perghh ramai giler orang nak tengok cite nie ..

Aku suka tengok muka Embok ( ummi nazera ) , muka die ala ala sweet gitu , wahh admire kat die hahahah..Honestly , dulu aku tak minat sangat cite cite sejarah melayu nie , but since aku tengok cite nie terus aku minat tengok cite berlatar belakangkan sejarah ..


So kepada sesiapa yang tak tengok lagi tu , aku rase korang patut gi tengok cite nie ..Sokonglah industri perfileman di negara kita nie , cewahhh..

Korang ade Facebook kalau ade Like Page Hikayat Merong Mahawangsa :


NOTE : Masuk sekolah nanti , confirm Esei sejarah aku A+ , hahaha

10 comments:

saya YANA said...

wah... rugi la Yana tak tengok lagi nih...huhu..

Taib T.I.M said...

cam best je

Ezad Izzuddin said...

yana : pergi cepat ! ! best gile cite nie tak tipu punyerr :)

Ezad Izzuddin said...

Taib : 100% best , hahhaha

'Farah Anuar said...

nak tunggu astro first buat :-)

Ezad Izzuddin said...

Farah : astro first lambat doe...ala harga same jew doe , 15 ringgit gak ..hahahha

Anonymous said...

Perghh aku baru nak tengok , kau dah tengok dulu . lawan tokey nampak ! hahaha

Izzan Salwana said...

haha bapak mahal tiket kauu. aku punye tiket rm7 je kot. hahahahaha

Ezad Izzuddin said...

anonymous : hahahaaha ..chill

Ezad Izzuddin said...

izzan : aku tgk kat TGV cheras selatan doe , hahahah confirm mahal ..hahaha