Saturday, April 2, 2011

Budak Kawad Kaki SMKKU Gegarkan PPD


2 APRIL 2011

Fuhhh lega setelah berminggu-minggu ( padahal seminggu jew ) berlatih kawad , arini keluar segala semangat serta penat lelah kiteorang semua , Tahniah untuk Kawad Kaki Lelaki SMK Kajang Utama coz dapat no 3 , kira okelah tu dapat nombor kan kan kan ...Sekolah Sekolah lain berbulan bulan berlatih but satu hapak tak menang ..

Arini memang tak jangka ade juga budak kawad perempuan yang sanggup datang walaupon mereka semua akan bertanding sabtu depan , waaa tabik sama lu lahh , thankz to Hawa , Anis , Soleha , Farah , Donut , dan lain lain ..owh yeah tak lupa gak kepada kakak syaza dan adira coz tolong jahitkan lencana kiteorang semua , walaupon benda nie di buat last last minit ..hahahhaah korang memang ade bakat doe nak bukak kedai jahitan tangan ..hahhaha

Oke oke aku memang tak jangka yang korang ( kawad perempuan ) akan sanggup lap kan peluhkan n kiwi kan kasut kiteorang , woahhhh first class punyer layanan ...hahahah..Takpe nanti ari sabtu minggu depan turn aku lak yang kiwi kan kasut korang semua ...hehehehe 



Apa-apa pon Tahniah sekali lagi kepada budak budak kawad kaki lelaki , woahhh tak sangka boleh menang , hehehehe ....

6 comments:

nelly said...

Teringat kawad dulu ~
sampai hitam !

Ezad Izzuddin said...

hahaha...kawad kew dulu ...woahh ...

hawa said...

hehehe , aku ada ! yeyyyy ~

Ezad Izzuddin said...

hawa : suke kau kan , aku mention kan nama kau kat blog aku ..hahahah

'Farah Anuar said...

wahh, best nye. TAHNIAH FOR ALL THE SENIOR ! GO SMKKU ~ hehe

Ezad Izzuddin said...

farah : hahaha thankzz budak junior ..hikhikhik