Thursday, April 28, 2011

Gagal Means Failed !

Di keheningan pagi yang indah serta kedengaran burung berkicauan sana sini ,
woahhh indahnya dunia , terima kasih tuhan kerana memberi aku peluang untuk hidup di muka bumi ini lagi .

Owh yeah aku nak cerita kisah result ujian pemanduan aku , pagi tadi , aku terima call dari pihak Imkeda Saza , yang mana mereka ingin mengatakan tentang result ujian pemanduan aku , 

Muka Excited  ( )

__________________________________________________________________________

IMKEDA : Hello , selamat pagi , boleh saya bercakap dengan Encik Ezad Izzuddin
EZAD       : Ye , saya bercakap ...
IMKEDA : Boleh saya  berjumpa dengan Encik Ezad di Tempat ujian pemanduan imkeda saza arini?
EZAD       : Owh okay okay , saya datang dalam masa setengah jam lagi .

_______________________________________________________________________________

So nak di jadikan cerita , aku dengan bangga nya kejut member aku bangun suruh hantar aku ke sana , walaweiii semangat nie  , coz memang dah tahu arini mesti dapat result ujian ..
So sesampai jew aku kat sana , aku masuk bilik pengurus imkeda untuk mengambil result ujian aku , 
Alangkah terkejutnya aku apabila aku mengetahui yang aku gagal dalam ujian tersebut ... 
luluh hati aku sambil menyanyi lagu LULUH nyanyian Samsons ..

OMG.OMG.OMG 
kenapa boleh jadi macam nie , aku dah buat sedaya yang boleh , tapi ini balasannya , perghh sentap aku tahu tak sambil menonton Astro Warna Segmen Sentap !
Rasa nak melalak and meraung jew kat dalam bilik tu nanti orang kata aku sewel lah pulak ..So nak buat macamana takda rezeki gamaknya ..

Tiba-tiba selangkah jew aku keluar dari bilik pengurus tu , hujan pon turun dengan lebat nya , dalam hatiku berkata hujan rahmat nampaknya , butt ramalanku tidak setepat sangkaan kumpulan umbrella yang menyanyikan lagu ramalan ku benar belaka ...rupa rupanya air hujan yang turun tadi adalah air yang di simbah oleh mak aku ke atas muka ku kerana bangun lambat , woahhhh aku BERMIMPI rupenya ...Selamatlah nasib mimpi jew ..hahahah ..

Korang nak tahu tak sebenarnya aku tak cukup umur lagi nak ambik lesen memandu nie , lagi setahun jew lagi !

4 comments:

wida said...

hehe..agak dah.

Anonymous said...

Adoiii aku pon terkena gak ehh , hahaha mimpi rupenya :)

Ezad Izzuddin said...

Wida : hahahah , :)

Ezad Izzuddin said...

Anounmous : Terkena ! hahahah