Wednesday, April 27, 2011

Sorry Tak Update Blog !

Assalamualaikum dan salam satu malaysia , terlebih dahulu aku nak minta maaf sebab dah lame tak update blog..OMG OMG OMG sumpa memang takde mase ..aku just usha usha blog gitu jew ..
What ! kenapa aku takde mase ? okay okay kepada readers readers sekalian alam di maklumkan bahawa Ezad Izzuddin akan menduduki Mid Year Exam around 2 week lagi ,  OMG !

HaHa ! ini dengan rasminya bahawa blog ini akan Terbengkalai semasa aku menduduki Peperiksaan Pertengahan Tahun ...Walaweiiiii persediaan belum buat lagi termasuklah fizikal dan mental ..Berdebar - debar pon ade , yelah masa ujian bulanan aritu result agak teruk so terpaksa recover balik nota-nota dan latihan yang cikgu bagi ..

Hahaha tambahan lagi dengan homework yang bertimbun-timbun dalam bilik nie , perghh dah boleh buat Timbang Kati dan itu tak termasuk lagi dengan homework aku yang banyak tertangguh tu ..Owh yeah untuk makluman readers readers sekalian Ezad Izzuddin yang anda kenal memang lah suka menangguhkan kerja yang diberi oleh cikgu cikgu di sekolah , hahaha *muka cute tapi suka menangguh kerja* nak-nak subjek Ekonomi Asas dan Prinsip Perakaunan ..

________________________________________________________________
Pesta Buku Antarabangsa dan start kat PWTC 
Moh lah kita ke sana 
________________________________________________________________

Okay okay aku malas nak jadi bebel panjang-panjang kat sini , aku rase korang pon dah meluat tengok aku membebel kan so aku akhiri post ini dengan beberapa rangkap pantun .
Ehem-ehem 

Pergi Ke Kedai Membeli Santan , 
Santan Dibeli Di Kedai Mak Jagi , 
Janganlah Kita Mudah Perasan , 
Harap Kita Berjumpa Lagi .

Sebelum aku menghancurkan pantun pantun yang ada di dalam buku Bahasa Malaysia aku nie , Baik korang blaaaa dari sini ! hahahahaha .
Assalamualaikum

 

 


2 comments:

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.bw here^^ nice blog :)
Feel free to visit me @ frommetoyou~
Ada entri baru^^ TQ

Ezad Izzuddin said...

Owh thankzz , oke nanti saya bw blog awak ...