Monday, May 30, 2011

Betul ke Pizza Hut Tidak Halal ?


SHORT ENTRY

Aku paling tak suka cuti , sebab cuti lah berat badan aku confirm  naik . mana tidaknya pizza hut jew  , 2 pizza sekali gus , woahhh bentak dibuatnya , ahahha , well makan makan juga senam kena selalu , hahah itulah yang selalu aku perkatakan bila aku ter-overdose makan ,hahaha 

Actually aku sebenarnya kekeringan idea , so aku nak minta tolong kat korang , please lah tolong bagi idea kat aku sikit , hahhaah especially blogger blogger otai . hahahah , owh yeah jangan lupa untuk LIKE fan page blog ini , ala click aje like yang kat tepi tuh , abis cite , hahahah , kalau korang click nanti aku buatkan satu entri khas untuk korang semua .

NOTE : kawan aku dah selamat tiba di Beijing , aku bile lagi ? 



2 comments:

wida said...

oo..asal cuti jer berat naik yer..

betul ke PZ x halal? skrg ni kecoh mcm2 mknan x halal yer

Ezad Izzuddin said...

Kak Wida : haha confirm punyer berat naik , grrrrr hhaha , hurmm yang pasal pizza tu ada orang kata tak halal , tapi allahualam lah , heheh