Friday, May 27, 2011

Exam + Poyo = Expo


Holla , rasa-rasanya sudah lama kita tak berjumpa kan , woahhh arini mood happy coz Midterm Exam dah habis ..Fuhhh lega , setelah 3 minggu menghadapi cabaran pahit getir akhirnya selesai dengan rasminya semalam pada pukul 1.10 bertempat di kelas tingkatan 4 adil ..Menjerit bagai nak rak , ishhh ishh anak sape lah nie kan ? hahaha 

Result ? hahaha tak mahulah cakap pasal result dulu , baru jew abis exam maa ! malas nak stress kan otak ..Now cuti semester dah start , 2 minggu tu ! Hermmm apa mau buat ? Hangout ? Holiday ? Duduk kat rumah membuta ? hahahah semuannya akan terjawab minggu depan ..

Hermmm , mesti korang perasan kan arini ari jumaat , so kenapa aku tak pergi sekolah ? hahhaha , dengan pantas aku menjawab alaaa chill kata Midterm Exam dah abis , relax kat rumah tenang tenang kan pikiran , hahahah ..Semalam balik jew dari sekolah , fuhhh ramai orang online dekat facebook nak dekat 343 orang online mase tuh ! terkezuttttt beruk aku dibuatnya , hahha bila ditanya seorang demi seorang akhirnya aku mendapat sebuah conclusion iaitu Exam dah abis , apa lagi online sampai tengah malam lahh...

Haha ! ini mesti kes nak balas dendam 3 minggu tak bukak Facebook , termasuklah aku ..so cuti dah start , aku akan update segala laman sosial yang aku ada sampai termuntah-muntah , jangan sampai korang yang termuntah sudahlah , hahahha 

Owhh yeah arini aku bukak stat blog , alangkah terkejutnya aku apabila ade sesorang yang search keyword yang tak sepatutnya die search , nak tahu apa die ? jap jap aku upload :


EZAD POYO 

Well terima kasih kepada sesiapa yang telah search keyword tuh , hahah , dengan ini saya Ezad Izzuddin ingin mengakui bahawa saya memang lah ter-sangatlah poyo , coz kat sekolah pon ada kawan kawan aku yang mengatakan aku nie SUPERDOUBLEPOYO , hahahah jelezzz lah tuu . Hahah !

Lain kali search lah banyak banyak sikit ehh keyword tuh , senang aku nak print screen , hahahha , owh yeah sebelum aku lupa kepada sesiapa yang mempunyai facebook sila lah like fan page blog nie :


LIKE LIKE LIKE LIKE LIKE 

2 comments:

Atok Cing said...

atok baru cek result atok td...alhamdulillah...hhe

Ezad Izzuddin said...

Hahahha , atok atok , pegi layan nenek lah , hahaha