Friday, June 17, 2011

Fly High ( Korean Movie )

Modu Juh Eun Achim Ibnida atau dalam bahasa melayunya Selamat Pagi Semua , 
huhuhu pagi ni semangat nak belajar bahasa korea , haha nak tahu sebab ape ? jeng jeng ! sebabnya ialah pagi tadi aku bukak cerita Fly High kat Astro Citra then cite tu memang best giler sumpa tak tipu , kat bawah nie aku ade bagi satu Trailer untuk cite nie : 




________________________________________________________________________
SINOPSIS 
Si-Bum (Kim Beom) mempunyai impian untuk menjadi pelakon. Satu hari, dia bertemu seorang gadis Su-kyoung (Kim Byeol) dan jatuh cinta dengannya pada pandangan pertama. Dengan Si-Bum bersama-sama, Su-kyoung nampaknya mengatasi kesakitanitu dan juga hubungan tidak selesa dengan bapanya. Tetapi selepas beberapa ketika,dia telah menghadapi kematian ibunya.

Untuk melarikan diri daripada realiti, mereka melakukan perjalanan ke laut tetapikemudian Su-kyoung mendapat kecederaan teruk dari kemalangan kereta. Sangatberjuang untuk menyelamatkan dia, Si-Bum mencuri wang untuk membayar hospital itudan ini menyebabkan dia bekerja di sebuah bar untuk berkhidmat gadis kaya.
Sekarang Si-Bum menggunakan kemahiran bertindak untuk melegakan Su-kyoung dan berpura-pura dia membuat hidup daripada bertindak. Tetapi apabila dia semakin popular, beliau memutuskan untuk mengikuti sahabatnya Young-ho ke Seoul untuk membuat lebih banyak wang. Satu hari dia datang di salah satu kawan lama dan mendapat yang terlibat dalam pergaduhan besar.
___________________________________________________________________________

Aku suggest kan korang , better korang tengok cite nie , betapa kuatnya percintaan pandangan pertama dan dalam masa yang sama keinginan untuk menjadi seorang pelakon . kalau korang nak tengok secara online korang boleh pergi kat link nie . Click Here
So aku rase sampai disini jelah post aku untuk kali ini , jangan lupa tengok cerita korean nie , owh yeah aku nak buat satu pengakuan yang aku memang BATAK korean movie , 

"Terima kasih kerana membaca atau Dogseo Jusyeoseo Gamsahabnida "

4 comments:

Isteri Encek Bard said...

cam best jer nie

Ezad Izzuddin said...

Isteri Encik Bard : Best sangat sangat <3

Anonymous said...

Haziq : perghhh member aku minat korean dengan K-pop baiii , hahah

Ezad Izzuddin said...

Haziq : senyap sudah , hahahah