Friday, June 3, 2011

Tak payah lah solat jumaat !


Salam Jumaat kepada semua pembaca blog ezad izzuddin , 
Aiseymenn masih ade lagi kaum adam tidak mengerjakan solat jumaat , ish ish ish apa nak jadi lah nie memalukan kaum jew .. Sebagai contoh tadi semasa aku pergi kew salah sebuah masjid di area taman aku , ramai budak budak especially golongan remaja duduk melepak , 

Aku sengaja dok lama lama kat luar masjid tuh , bahkan azan dah berkumandang dieowang masih lagi lepak and  bergurau senda , hurmmm sungguh tak di sangka . Aku bukannya nak jadi ustaz kew atau nak bagi ceramah , just aku nak kata berubah lah jangan dok buat kerja kerja macam tu lagi , 

Tugas kita sebagai umat di muka bumi adalah melakukan perkara yang suruh oleh allah dan meninggalkan perkara yang di laranginnya , So kesimpulannya disini , kita seharusnya melakukan amal ibadat dan meninggalkan segala bentuk kejahatan atau kemurkaan di muka bumi ini .

SEMBAHYANGLAH KAMU SEBELUM KAMU DISEMBAHYANGKAN

No comments: