Wednesday, July 20, 2011

Hi How Are You ?

VIRUS VIRUS VIRUS ! 


Yeah mesti korang dah tahu kan , tajuk arini yang aku nak bincangkan kat korang semua ..Yeah ianya tentang Virus facebook yang paling latest sedang melanda kat semua pengguna laman sosial Facebook ! Hahah cerita die macam nie , ari ahad aritu aku tengah main poker , Then tetiba aku dapat IM Chat dari sorang kawan aku yang tak pernah pon bercakap dengan aku melalui IM Chat .. 

First thing , dalam pikiran aku , aiseymenn budak nie sihat kew tak , tetiba jew chat aku .. hahaha yang kelakarnya tak penah penah cakap inggeris tetiba cakap inggeris dengan aku , hahahah lain lah macam aku nie , inggeris pon berterabur * dulu-dulu tak ambik english education* kat sekolah .. hahaha 

Die tegur aku , Hi how are you ? then aku pon balas seperti gambar yang di atas ... hahahah then aku dah agak dah nie mesti virus ..sebab cara die cakap tak kan skema sangat , sah sah account budak nie dah kena hack . so kepada sesiapa yang dapat IM Chat macam aku nie better korang semua ignore jew .. And then aku nak ingatkan korang semua jangan sesekali tekan or click link yang die bagi , kalau korang semua click link tu , korang just say good bye jelah account facebook korang tu ... dah tak lame dah tu ..So jom lah kita share menge-share korang pernah tak dapat IM Chat macam aku nie ? 

-Wassalam-

18 comments:

Anonymous said...

Haziq : Macam-macam virus sekarang nie kan :)

cheqwa said...

huhu..naseb saya xkena lagi...harap2 xkna lah... thanks for sharing :D

alif ibnu daud said...

xyah reply klau virus mcm tue, klau tak kita pun akn hntr virus mcm tue kt frend2 kita

Ezad Izzuddin said...

@AnonymousTau xpe , btw nie haziq mane ehh ?

Ezad Izzuddin said...

@cheqwaHarap harap lah yerr , heheheh :P

Ezad Izzuddin said...

@alif ibnu daudHah ? yekew ! adoyaii dah ter-reply nie , hahahah

AZTIQAH said...

aku pnh..tpi berjaya diatasi..yes!!

FarHANa aZwA said...

naseb bek farhana xpakai fb lagii..huhh

adlina said...

eeee takutnya..siaplah org tu kalau dia anta kt saye..hehe

cucu umie said...

seriously ayie pon kne juga mamcam ezad.. tpy ayie ignore jer and nasib baik mber perasan and siap ckp bukn aku antlah..hehe

Ezad Izzuddin said...

@AZTIQAHDengan cara ape ?

Ezad Izzuddin said...

@adlinaHahhaah , berjaga-jaga !

Ezad Izzuddin said...

@cucu umieGood ! kalau dapat lagi just ignore jew benda tuh ...

Ezad Izzuddin said...

@FarHANa aZwAHahahha , good jangan pakai untuk selama-lamanya lah yerr ...

cik kacak said...

mujur lah , cik Kacak always offline chatbox tu . EHEHE

http://celotehsikacak.blogspot.com/2011/07/makin-dekat-makin-terbiar-belog-ni.html

ainaa said...

dah pernah dapat da. tapi saya offline kan jerk chat tu. malas nak layan :)

bagus entry nie

Ezad Izzuddin said...

@cik kacakHuhuhuh , selamat :)

Ezad Izzuddin said...

@ainaaGood ! offline jew terus :)