Thursday, July 14, 2011

Kad Pengenalan Bekas Perdana Menteri Malaysia .

Selamat Sejahtera kepada semua pembaca setia blog ini , pernah tak anda semua terpikir bagaimana serta macamana rupa bentuk kad pengenalan bekas-bekas perdana menteri kita ? Haaa ! so pada hari ini secara eksklusif aku akan tunjukkan kepada korang bagaimana dan macamana rupa bentuk kad pengenalan bekas perdana menteri kita ..

Kad Pengenalan Tunku Abdul Rahman 
 Kad Pengenalan Tun Abdul Razak 
 Kad Pengenalan Tun Hussein Onn
 Kad Pengenalan Tun Mahathir Mohamad
Kad Pengenalan Tun Abdullah Badawi 

Note :
So Macamana ? Hensem hensem kan kesemuanya , mesti korang perasan kan dimana serta kemana kad pengenalan Najib Tun Razak perdana menteri kita yang sekarang nie ? Hahaha dengan pantas aku menjawab mungkin kad pengenalan atau i/c die hilang kot , tapi takpe di maafkan kalau hilang cepat cepatlah baharui balik ehh ! Hurmm pada aku lah kan antara bekas perdana menteri kita yang paling hensem dan kacak adalah  Tun Mahathir Mohamad , setuju tak ? kalau tak setuju , sila komen entri nie, siapakah pilihan anda semua . Terima Kasih 

13 comments:

misspurple said...

x3..pada nsa tun abdullah badawi lagi ensem =) ngee~

Ezad Izzuddin said...

@misspurpleHAHA ! Okay .. hehehe

miszfazierra said...

wahh . hensem2 belaka semuanya :D

Ezad Izzuddin said...

@miszfazierraWell , perdana menteri sape katakan .. hahaha tak lupa juga yang menulis tentang entri nie , ehem ehem ...hehe

josrevalution said...

HEHE...smua x hensem...mahathir mane?huhu..

Ezad Izzuddin said...

@josrevalutionElehh so jeles , hahah mahathir pon x tau ? parah nie !

urzain hussain said...

cantik gak card pengenalan diowg yewp..huhu..

Ezad Izzuddin said...

@urzain hussainWell style orang dulu-dulu ... huhuhu

Nizam Ijam said...

hu2.... baru tengok hr nie :)

Ezad Izzuddin said...

@Nizam IjamHhahaha ... ish ish ish !

cx's said...

oh reallY? mane dpt ni? hehe. jemput ke blog ye

Ezad Izzuddin said...

@cx'sMR GOOGLE kan ade , hehehe

Anonymous said...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your ezadizzuddin.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com