Sunday, July 31, 2011

Salam Ramadhan 1432 Hijrah


Dengan ini anak bulan telah kelihatan menandakan bahawa tarikh untuk umat islam berpuasa adalah pada 1 Ogos 2011 ( isnin ) bersamaan dengan 1 Ramadhan 1432 Hijrah

Yeay esok puasa ! tak sabar nak sahur pagi esok ... so di kesempatan ini aku ingin memohon maaf jika aku ade terkasar bahasa kat korang , hope korang dapat maafkan aku ....Ingat ! puasa jangan tak puasa ..Bak kata orang dulu-dulu , siapa yang tak puasa tak boleh raya ...hahahah ..Jangan buat perkara yang dilarang oleh allah , ingat walaupun setan di ikat ketat ketat , nafsu tetap berkuasa tahu !  Selamat Berpuasa Kepada Semua Umat Islam Di Seluruh Negara 

 

Abaikan gambar di atas , hahahah ! So kawan kawan ingat semasa berbuka puasa janganlah kite makan terlampau banyak just hanya sekadar mengalas perut sahaja ..Renung-renungkan dan selamat beramah .

-Jangan lupa pergi terawih dan niat puasa yerr kawan kawan-

14 comments:

Sally Yatiey said...

Selamat menyambut bulan ramadhan ;)

puterihikayat said...

xdapat rasa nikmat ramadhan pertama ..:(

solomolo said...

Salam Ramadhan & Selamat Menunaikan Ibadah Puasa...

miezah said...

Alhamdulillah ..
selamat berpuasa .. ^_^

fieha said...

salam ramadhan..jom banyakkan amalan di bulan mulia ni :)

cik tikah said...

selamat berpuasa :)

Ezad Izzuddin said...

@Sally YatieyThanks , Selamat Menyambut bulan ramadhan juga ..

Ezad Izzuddin said...

@puterihikayatLaaaaa ! Kenapa ?

Ezad Izzuddin said...

@solomoloThanks ..

Ezad Izzuddin said...

@miezahThanks jugak ..

Ezad Izzuddin said...

@fiehaThanks , hahah jom jom

Ezad Izzuddin said...

@cik tikahThanks ..

abah khalisha said...

orang tk lapar jd lapo tgk gmbr cmni...adesssshhh

Ezad Izzuddin said...

@abah khalishaHAHAHA ! sabar lagi bape jam je lagi nk berbuka :)