Thursday, August 25, 2011

Arghhh Lega sikit !

Woahh kini aku bebas , bebas membuat segalannya cewah ..hahhha ayat tak boleh blaaa ! Act sebenarnya aku nak balas dendam sebab dah lame tak update blog nie ..hehehe but now baru aku dapat update blog ..2 minggu exam ..pergh pecah otak aku and yang paling sakit hatinya sekali bila dah baca soalan yang kite aim , soalan tu pulak tak keluar ...macam macam dugaan nak dekat akhir bulan puasa nie kan .. 

Disebabkan hari nie aku nak balas dendam ...semua benda kat dalam blog nie aku edit ... tak berapa banyaklah sikit jew ..*entah korang perasan entah tidak* ..HAHA ! Yeah tahun nie aku tak dapat nak raya huhaa huhaaaa ..sebab aku kena buat Kerja Kursus Akaun yang agak menyusahkan kehidupan aku bagi seorang pelajar comel ..Nak muntah tak ? hahahha 


Part yang paling sakit hati bila nak imbang kedua kedua akaun ..walaweiii raso nak bako jew kertas kerja kursus akaun tu ... cuba korang banyangkan kalau akaun korang tak seimbang cuma beza 1 sen sahaja ..and then korang kena buat balik daripada first step ..perghh rase nak terjun kat bangunan tingkat 60 jew ..

Tarikh last hantar kerja kursus nie ..hujung bulan september ..nampak gayanya ..raya tahun nie aku kena bawak laptop lah kew kampung ..heheheh *bangga kejap* HAHAH ! so kesimpulannya kesabaran tu amat penting dalam sesuatu pekerjaaan ... bak kata orang tua tua "Sabar tu separuh daripada iman" ..Yeah memang tak dinafikan ..memang betul ape yang diperkatakan ..so renung-renungkan dan selamat beramah ! 

14 comments:

Nur Atikah said...

sabar sabar . sabar kan separuh drpd iman . hihi :'D

Ezad Izzuddin said...

@Nur AtikahHAHA ! Tengah sabar lah nie ..hehehhe

'mitchie' yusoff said...

hahahhah ... sabar ar bro ...
usaha la ye ... tension tngok video ni ..

http://mitchieyusoff.blogspot.com/2011/08/iklan-merdeka-petronas-terbaik.html

Ezad Izzuddin said...

@'mitchie' yusoffHAHA ! Okay bro...thanks btw lepas nie aku nak buat "usaha tangga kejayaan" hahahah

mish wanyazmy said...

hahaha...sis phm...sis pun student accounting...lw x balance 2 pkai tawakal je la...huhuhu

Ezad Izzuddin said...

@mish wanyazmyHahaha ! thanks sis

myra yusreena said...

ce alih henpon tu..mesti bole siap cepat kerja kursus tu..hoho

Ezad Izzuddin said...

@myra yusreenaHandphone ade kew xde kew same jelah sis ...hehehe

Rtp Farra Arisha said...

kasian..dah dekat raya pun byk kerja yg perlu diselesaikan ya? sabar ok!!

btw, salam syawal in advance..how's preparations for raya? :)

SheNn said...

KESIAN. :) SABAR jee la erk. Dugaan~

nu ra in said...

sgt btul tension ble nk balance akaun kn?haha..i've felt tht..btw gud luck ya..

Ezad Izzuddin said...

@Rtp Farra Arisha : Kesian kan ? huhuhu salam syawal too ..prepare so far so good :)

Ezad Izzuddin said...

@SheNn : huhuhuhu...thanks

Ezad Izzuddin said...

@nu ra in : Tension kan ! warghhhhhh hahahahah