Monday, December 19, 2011

Zaman Persekolahan

Assalamualaikum kepada semua yang membaca blog ini .. Hahaha syukur kerana hari ini aku ade masa terluang untuk meng-update blog aku nie , So post untuk kali ini bertajuk zaman persekolahan , okay for sure korang mesti pernah lalui zaman persekolahan kan .. hah ! jangan tipuu kan korang yang panjat tembok , ponteng kelas , hisap rokok semua tu , hahahha Thumbs up (Y) !  



Orang kata , zaman persekolahan adalah zaman yang paling banyak meninggalkan seribu kenangan , hah ? Betul kew , hahahah yelah kot , sebab itu yang aku dengar ... Hanya zaman persekolahan sahaja yang mengajar kita erti sahabat dan keremajaan . Selain itu , kita dapat mengenali erti sebenar kehidupan , suka , tawa , senang dan susah . Semuanya dapat kita lalui dengan penat lelah kita sendiri .. Nescaya apabila zaman itu sudah berlalu ianya akan meninggalkan seribu satu kenangan manis dan pahit .. Tak gitu ? 

Aku yakin , masa korang sekolah dulu peristiwa-peristiwa nie pernah berlaku dalam diri anda semua , hahaha :
_______________________________________________________
  • Waktu darjah satu , korang pernah terberak dalam seluar 
  • Kalau time subjek mathematic jew semua takut sebab tak hafal sifir 
  • Paling bergaya sekali waktu pendidikan seni , sebab boleh tunjuk colour box sapa paling besar 
  • Alasan paling bernas bila tak siap homework " Saya dah siap tapi tertinggal lah cikgu "
  • Time sekolah rendah , lelaki dengan perempuan pon boleh duduk sama sama*takde nafsu lagi*
  • Cikgu subjek paling garang sekali especially cikgu bahasa inggeris , sebab semua tak reti speaking 
______________________________________________________________

So macamane betul tak ape yang aku list kan kat atas tadi , hahahah jangan tipu ehhh , tak baik tuhan marah ! hahahah .. so aku malas nak tulis panjang panjang karang korang ter-flashback kenangan zaman persekolahan korang , hahahha 

4 comments:

k e y r i said...

setuju! tapi part yg berak dalam seluar tu bukan aku okay *bersiul* :p

neelakandhan said...

setuju 100% tapi bukan berak dlm seluar..........

Anonymous said...

Kitorang panjat tembok sebab kejar budak ponteng sekolah .kitorang isap rokok sebab banyak kes denggi ,tu sebab kitorang isap rokok kat sekolahh .

Ezad Izzuddin said...

Anon : Cehhh , aku tahu sape yang tulis komen nie , confirm zul kan , hahahah ayat kau aku dah tahu , 5 tahun kite sama class doe , aku tahu semua tentang kau , hahahah