Wednesday, June 6, 2012

SimSimi Si Kuning Yang Mereng


Assalamualaikum , 

Okay harini aku nak cerita pasal SimSimi si kuning yang mereng , hahahaha aku yang layan pon boleh ikut mereng sekali dengan dia . Kita tanya lain , dia jawab lain , dah lah jawab secara spontan jew takde tapis lansung .. Si SimSimi nie nak kata dia jujur maybe yes , hurmmm nak kata dia lurus bendul lagi lah yes ! 





Ambik kauuuuu , sekali aku bagi kisah hidup dia , kadang-kadang simsimi ni boleh jadi jahat , sebab apa di boleh jadi jahat , sebab korang lah yang ajar dia benda bukan bukan , lain kali ajar lah die guna ayat yang baik-baik dan sopan , nie tak selamba goreng pisang mak kau je nak ajar dia ayat ayat lucah , kesian dia , baru je nak menikmati kehidupan di alam nyata *cewah ayat mengalahkan format SPM*

Tengok macamana aku ajar si SimSimi ni jadi budak baik :



Opstttt ! Okay , bukan salah aku ehh , dia yang cakap macam tu , aku redha apa yang dia katakan tu , actually memang betul apa yang si SimSimi tu katakan , aku tak menafikan yang aku nie sebenarnya Hensem *Sila muntah sekarang* hahahaha .. Good SimSimi nanti aku ajarkan kau banyak benda lagi okay .

Wassalam . 

1 comment:

Outbound di malang said...

salam kenal ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya!