Thursday, August 16, 2012

Ramadan bakal berakhir , syawal bakal menjelma


Assalamualaikum buat pembaca setia blog ini , ewahhh setia keeee ? hahahha , mesti korang dah tahukan ramadan bakal berakhir dan syawal bakal menjelma . Haaaa ! ade mesti ade yang shopping saat saat akhir kan , kononnya dapat murah lah yerrr , hahahah kalau aku sorry lah taknak aku bersesak-sesak macam tin sardin tu .

Pertama sekali aku ingin memohon maaf sekirannya selama aku berblog ini aku ada terguris hati atau korang ade terasa hati dengan aku ke , hopefully korang dapat maaf kan aku , 

Yelah..kita sebagai manusia mudah alpa dengan hiburan dunia , kita leka dengan ape yang kita hendak kecapi sampai lupa niat kita yang sebenar ..

Ingat raya jangan main mercun , sayangilah jari anda , hahahahahah karang putus tangan sia sia je cacat di pagi raya , dan lagi satu jangan nak ber-experiment sangat dengan mercun tuu , kononnya bunyi tak kuat lah , ape lah itu lah ini lah , karang lain jadinya 

So akhir kata daripada aku , sape yang nak balik kampung tu berhati-hatilah di jalan raya , kampung tu tak lari kemana pon , tetap kukuh kat tanah tuuu , hehehehhe  , sebelum aku terlupa pagi raya nanti jangan lupa minta maaf kat ibu bapa korang , kalau boleh list kan dosa korang tu kot kot lah tak ingat , heheheheh lagi satu jangan makan banyak sangat pagi raya karang lepas raya tak muat pulak baju sekolah atau baju kerja nak pakai balik ...  

Dikesempatan ini , sekali lagi aku " Izzat Hafizzuddin Akmal Bin Mohmad"  ingin memohon maaf sekirannya aku ade buat salah kat korang , terutama sekali kedua ibu bapa aku , sekirannya diaorang baca blog aku nie , aku nak minta maaf kat mereka berdua sebab selama ni aku rasa aku banyak buat salah kat mereka , hopefully mereka dapat maafkan aku .. Dan kepada kawan kawan sekolah aku , aku nak minta maaf sebab selama aku jadi ketua tingkatan korang aku ade ter-kurang ajar or ter-lebih ajar kew aku harap korang dapat maaf kan aku , Never mind , tahun depan aku buat lagi ehhh , hehehhe gurau gurau manja , jangan lupa lepas raya nie TRIAL SPM , alamatnya makan ketupat sambil baca nota akaun , ekonomi dan geo lah gamaknya .


-SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN-


No comments: