Sunday, January 6, 2013

Gangguan Seksual ( 18sx)


Assalamualaikum ,

Harini sedih yang teramat sedih , kenapa ? Sebab harini aku buka nuffnang aku macam biasa , lepas tu aku tergerak hati nak tengok " Keywords " untuk minggu ni , Ya allah alangkah terkejutnya aku bila pautan untuk blog aku korang search " Tetek Besar " Well hello , terasa aku tahu tak , mentang-mentang aku berbadan besar sanggup korang buat macam ni kat aku , sedih seribu kali sedih *Ayat kena poyo* Korang memang tak berperikemanusiaan kepada insan yang lemah macam aku  *ayat haruslah macam drama baru bikin gempak* 

Tetapi aku heran sangat-sangat , kenapa korang sanggup search benda-benda yang tak masuk akal macam tu ehh ? korang tahu tak , biar aku jelas kan secara terperinci , mengikut kajian di malaysia hampir 40% rakyat di malaysia masih lagi boleh dikategorikan sebagai pemikiran mentaliti tahap ketiga , walaupon 40% itu masih lagi boleh dikira sikit , tidak mustahil peratusan itu akan bertambah dari setiap tahun ke tahun yang lain . Meskipon malaysia akan capai negara maju menjelang tahun 2020 tetapi korang nak ke pemikiran kolot korang tu jauh kebelakang dan terus kebelakang . Taknak kan ? So korang kena bertindak dari sekarang , ubah segala prinsip hidup dan cuba untuk memajukan negara selari dengan daya pemikiran apabila menjelang tahun 2020 .

4 comments:

Mawar Putih said...

Upps.... 18sx.

Singgah sini dan follow juga.

Ezad Izzuddin said...

@MawarPutih : HAHAHA ! Opstt , thanks :)

Qarr Jalil said...

bahaha..SEO ni ...

Ezad Izzuddin said...

@QarJalil : Cehhh mana kau tahu ? aku baru nak berjinak-jinak dengan SEO -,-