Thursday, April 11, 2013

Dapat Tawaran KPTM Bangi



Alhamdulillah , Akhirnya course yang aku apply kat portal KPTM haritu berjaya ditawarkan kepada aku . Mula-mula aku macam tak percaya yang aku dapat KPTM Bangi Course Diploma Perakaunan AA101 . Siap aku refresh page banyak-banyak kali . Hahahaha at last still keluar benda yang sama macam dalam gambar diatas tu . Wahhhhhh Alhamdulillah .

Sebenarnya masa aku isi KPTM tu , aku ada lah minta Human Resource dengan Tesl kat KPTM KL , tup tup bila keluar result , Aku dapat Diploma Perakaunan kat KPTM Bangi . Mungkin masa aku isi application KPTM tu aku letak pilihan pertama aku Akaun . Tu yang terus dapat tu . Well orang pertama yang tahu aku dapat KPTM ni mesti lah Zairien , hahahah kawan sekolah menengah aku dulu . hahahaha sebenarnya dia pon dapat KPTM juga tapi dia dapat kat cawangan Kota Bharu then course yang dia dapat Diploma Pendidikan Awal Kanak-kanak . hahahhaah tapi dia taknak pergi sebab jauh katanya .

Okay berbalik kepada cerita aku tadi . KPTM ini bukanlah benda asing pada aku , sebab cousin aku pon ada yang belajar kat KPTM ni , cuma dia belajar kat KPTM Kuantan course Bussiness Management . Lagipon ada certain part bab bab bussiness ada sangkut paut juga dengan Akaun , so aku tak lah risau sangat sebab dia boleh tolong aku . Well for your information Sem 1 dia dekan okay . hahahahah So ini serba sedikit subjek yang aku akan belajar masa ambik akaun nanti


Aku harap aku boleh carry semua subjek ini . Aminn . Tapi sebelum tu , aku harap juga UPU aku dapat , semua orang ingin masuk Universiti kan termasuk juga aku . Dapat merasa pon dah kira cukup lah , hehehehe apa-apa pon Doa kan aku supaya dapat buat keputusan yang terbaik okay .

13 comments:

ieka farhana said...

tahniah :) jemput join http://dunia-iekafarhana.blogspot.com/2013/04/jom-jadi-followers-ke-1000-ieka-farhana.html

Ezad Izzuddin said...

@Ieka : Thanks :D

deno said...

wahhh..... tahniah2!!! btw, kita sama course la... tapi deno baru je tamat diploma acc di uitm, 20mei ini konvo... good luck ya, belajar rajin2! ^_^

Aniq Bukhary said...

Tahniah.. I wish u luck :)

Mimie said...

tahniah.. belajar rajin2 tau :)

beruang comel said...

wah , tahniah tahniah ! saya pun ada mohion kptm and alhamdulilah dapat di kl . then tukr di kuantan sebab jauh sangat , hehe :D

nazihatul husna said...

woahh same kos same tempat lha ;)

Anonymous said...

owhhh. tahniahhh . sy punn kptm jugakkk . . di kota bharuu . .samaa kos dgm.kwnn tuuu . pjokk diaa sohj pg . .ada kwnn nntii .hihihi :)

Syah said...

Tahniah2... Course dgn tmpt yg sama. Nnti kita jumpa time orientation week k?

Voiceworld said...

Hai, boleh saya tahu macam mana cara nak register KPTM?

nursyafiqah razali said...

eh course dploma pndidikan awal kanak2 tu kptm cawangan mna??

Anonymous said...

Diploma Pendidikan Awal Kanak2 - KPTM -kota bharu

Anonymous said...

Cik ... Skrg masih belajar di KPTM - Kota Bahru -Diploma Pendidikan Awal Kanak 2. ?